דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קוסמים מדעיים וחינוכיים 

מאת    [ 09/04/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 3367 פעמים ]

אתם מחפשים אטרקציה ליום הולדת? מדוע שלא תזמינו קוסם? אבל לא סתם קוסם שיבצע את הקסמים הרגילים אלא קוסם שמתמחה בקסמים חינוכיים מדעיים. הקוסם שיגיע ליום ההולדת הוא קוסם לכל דבר ומתמחה בכל אותם הקסמים שמבצעים כל שאר הקוסמים שכוללים שימוש באביזרים כמו כדורים, קלפים, מטפחות ועוד וכן שימוש בטכניקות כגון קריאת מחשבות וזריזות ידיים.

כמו לכל קוסם גם הקוסם החינוכי מגיע לאירוע עם שלל הפתעות ופרסים, ולבוש ייחודי רק שלו. כמו כל קוסם אחר הוא יספר לקהל הצעיר על קוסמים, אגדות, מסתורין וקסמים. אם כך אתם שואלים, מהו בעצם ייעודו של הקוסם החינוכי? מה מבדיל אותו משאר סוגי הקוסמים הקיימים בתחום ומדוע כדאי לנו להזמין דווקא אותו למסיבת יום ההולדת?

הייחודיות של הקוסם החינוכי היא בכך שבנוסף לקסמים הרגילים הבידוריים, הוא מביא לאירוע פן נוסף ולימודי של תהליכים הנראים לילדים כמו קסמים לכל דבר ובכך הוא גם מלמד אותם תוך כדי האירוע על תהליכים אלו. קסמים אלו נקראים קסמי מדע וקוסם שמבצע אותם לרוב הוא אדם בעל תעודת הוראה וידע בסיסי אם לא נרחב בכל מה שקשור  למדעים אלו. פעילות זו היא מגוונת ויכולה להתבצע בכל מתחם שבו תחגגו את האירוע.

בתחילת האירוע  יחל הקוסם במופע קסמים סטנדרטי בידורי.  לאחר ששווה את לב הצופים, יציג בפניהם את מופע הקסמים של המדע, כאשר מופע זה מותאם במיוחד למסיבת יום הולדת והוא יספר על תהליכים שונים בעולם הקשורים במדע ויציג בפני הילדים אביזרים שונים וקסמים שהם יכולים לעשות בעצמם על מנת לחקור ולהבין טוב יותר את המדע. כך למשל יוכל הקוסם להראות לילדים קסם מופלא בו מים משנים את צבעם לכל צבע שיבחרו - איך זה קורה? מדוע ובעזרת מה? את כל אלו יוכלו ללמוד במהלך המופע שלב אחר שלב. הילדים יוכלו להתוודע לכל מיני "שיקויים" שירקח הקוסם במעבדת הקסמים שלו וכן לחזות בכל מיני "פיצוצים" והתפרצויות מתוכם. מדוע סוכריית מנטה שתושם בבקבוק קולה תגרום ל"התפרצות געשית", כיצד זה קורה ואלו חומרים הקיימים בקולה ובסוכריה גורמים לקסם הזה לעבוד?

במהלך מופע הקסמים המדעי יאפשר הקוסם לילדים לחוות מקרוב את תהליך ביצוע הקסמים וכן ילמד אותם על הנושא. הם יוכלו להתנסות בכל קסם וקסם בכוחות עצמם ובצורה כזו לחוות את ההנאה שבחקר המדע וכן ליהנות ולעבור חוויה חינוכית ושונה.

לאחר המופע יוכל לסיים הקוסם במספר קסמים בידוריים נוספים ולחלק לכל משתתף פרס ערכה של קסמים מדעיים.

קוסמים ביום הולדת שבו יש דגש על קסמי מדע ותהליכים, יהפכו את אירוע מסיבת יום הולדת לאירוע מקורי, שונה ולימודי, בו ייצאו הילדים נשכרים מכאן ומכאן - הם גם ייהנו מהמסיבה עצמה ומנוכחותו של הקוסם וכן מתהליך יצירת "הקסמים" ובנוסף יקבלו ערך מוסף חינוכי ותוך כדי מסיבת יום הולדת ירחיבו את השכלתם בנושא המדעים.

 

לילך, מסיבות ואירועים לכל המשפחה, מסיבות יום הולדת ומסיבות רווקות ומקומות מיוחדים לחגוג ימי הולדת.מועדונים למסיבות, מועדונים לבת מצווה בר מצווה, אטרקציות לאירועים ועוד..




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב